QUE ÉS L’AMPA?

L’AMPA, l’associació de pares i mares de l’Annexa Joan Puigbert, treballa per donar suport i complementar les activitats que realitza l’escola, alhora que reivindica la millor formació per als nostres fills.

LA JUNTA

La Junta s’organitza mitjançant una comissió gestora, una àrea de secretaria, una àrea de tresoreria així com diferents comissions de treball especialitzades. Les Juntes, són reunions sempre obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin assistir.

A la junta del mes de febrer 2018 es va decidir que a partir d’ara es convocaria la Junta d’AMPA de forma trimestral, enlloc de mensual com fins ara.

Les comissions s’organitzen de forma interna per treballar cada tema segons la disponibilitat de la gent de forma continuada i a la Junta trimestral es posa tot en comú. En el cas que hi vulgueu participar i proposar un tema concret, ens ho podeu notificar tot posant-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte o als mails de cada comissió.

La Junta de l’AMPA està formada per les següents persones i comissions: Per comunicar-vos amb els responsables de cada comissió, feu servir el formulari de contacte

COMISSIÓ GESTORA

Presidenta: Alícia Martínez
Secretària: Lídia Artigas
Tresoreres: Consol Hidalgo / Agnès Juandó
Vocals: Jordi Pla, Mariona Sancho, Jordi Beascoa, Toni Arrufat, Cristina Andreu, Montse Serarols, Laura Moré, Olga Santos, Mita Martí, Lourdes Oliva.

COMISSIONS

Comissió de menjador: Olga Santos, Salomé Carmona, Georgia Escaramis, Blanca Caminal, Mavi Lucas. Coordinadora menjadors: Cristina Andreu, Toni Arrufat, Oriol Piferrer. Comissió d’extraescolars: Adam Bonany, Laia Lloveras, Lluís Vicens, Jordi Beascoa. Comissió d’acollida: Anna Font, Agnès Carreras. Comissió de Socioteca: Lourdes Oliva, Myrte Montseny, Olga Tura. Comissió de festes: Robert García, Montse Serarols, Oriol Piferrer, Cristina Barreales, Pere Arbonès, Domingo Ochoa, Anna Font. Comissió de comunicació i web: Alícia Martínez, Anna Grabalosa, Jordi Pla, Núria Serrat, Laura Mercadé. Comissió subvencions: Mita Martí. Comissió d’equipacions esportives: Myrte Montseny, Mercè Gironella, Brigit Nonó, Raquel Olivé. Comissió de material escolar: Mercè Gironella, Anna Grabalosa, Eva Boneta, Salomé Carmona, Montse Pericot, Laura Moré. Comissió de patis / Temps de flors: Laia Escribà, Miquel Prats, Lluís Sala. Comissió de solidaritat: Joan Vergés, Toni Arrufat, Nevelina Pachova, Consol Marquès, Cristina Andreu. Comissió de casals: Agnès Carreras, Myrte Montseny, Laia Cañigueral. Comissió de relacions família-escola: Laura Moré, Olga Tura, Montse Pericot, Pere Cortada, Eulàlia Bofill. Gestió de dades: Jordi Pla, Consol Hidalgo, Mari Gutiérrez, Salomé Carmona. Comissió bicicletes: Katrina Grove Jean, Mariona Sancho

CONSELL ESCOLAR

Representació de l’AMPA: Lluí vicens. Representants de les famílies: Sílvia Sancho, Salomé Carmona, Gabi Orden, Margarita Martí, Olga Santos. Comissió de garanties d’admissió: Sílvia Sancho. Representant CEM: Núria Serrat. Control de correspondència: , Alícia Martínez, Lídia Artigas.

COM
PUC
AJUDAR?

COMISSIONS DE L’AMPA

Diferents comissions per cada necessitat

ACOLLIDA

La Comissió d’acollida fa el seguiment del servei d’acollida matinal i gestiona tot el que té relació amb aquest servei.

MENJADOR

Gestionem directament el conveni de menjador per assegurar que es prioritzen els criteris de qualitat i salut per sobre dels econòmics.

EXTRAESCOLARS

Definim i gestionem una variada oferta d’activitats extraescolars que es realitzen al migdia i a la tarda a l’escola.

CASALS

Proposem casals durant les vacances escolars: Nadal, Setmana Santa, juny i setembre.

SOCIOTECA

Preparem activitats culturals i d’interès per a la comunitat escolar, tant per a alumnes, famílies com per a veïns del barri.

FAMÍLIES-ESCOLA

Realizem accions de formació i tallers adreçats a alumnes i famílies com el TEAF (Taller d’Ensenyament Assistit en Família), amb el suport de SER.Gi.

COMUNICACIÓ

Ens ocupem de la comunicació amb els socis i sòcies de l’AMPA a través del butlletí electrònic mensual, missatgeria electrònica, la pàgina web i la pàgina de Facebook.

BICICLETES

Treballem reciclant bicicletes per cedir-les als alumnes i potenciar així la mobilitat sostenible.

PATI

Treballem per millorar el pati, juntament amb l’escola, i participem col·lectivament al festival Girona, Temps de Flors.

FESTES

Organitzem les activitats festives de l’AMPA, com la benvinguda a les noves famílies, col·laboració en la castanyada, el dinar i quina de Nadal, la pujada a peu al Santuari dels Àngels i la festa final de curs.

SOLIDARITAT

Donem suport a iniciatives solidàries i promovem l’intercanvi de cartes amb infants de camps de refugiats.

XANDALLS

Coordinem les tres comandes de xandalls durant el curs escolar: setembre, març i juny. També gestionem els xandalls de segona mà d’acord amb l’escola.

MATERIAL DIDÀCTIC

Realitzem material didàctic d’acord amb les necessitats de l’escola. Per exemple, s’han fet regletes per aprendre a multiplicar.